Är du vettig?

Det sa Alice till mig för nån dag sen (tror att det var i onsdas). Jag skrattade så mycket att jag inte kunde stå upp!
Min syster lagade mat ikväll, för första gången sedan mamma och pappa reste iväg, annars har det varit jag som har lagat maten denna veckan. Hon sa att hon skulle laga makaroner och köttfärssås, men enligt mig var det makaroner och köttfärs. Vet inte riktigt hur hon kunde få det till sås.

Jag lyckades faktiskt att städa rummet idag och vet ni vad jag hittade på min taklampa......en SPINDEL!
Jag hatar spindlar, men mest av allt hatar jag fötter! Fötter! Usch! Jag ryser bara jag tänker på det!

Har ni märkt hur snabbt detta lovet har gått? Det är ju fredag imorgon, så lovet är ju snart slut. Tycker att det känns lite hemskt för då är det snart mars. Jag vill ju att det ska bli sjunde mars men kan vi inte hoppa över elfte till den trettonde?
Skulle kännas jättebra för mig!

Nu ska jag bara ta det lungt! Har ju faktiskt både tränat och städat idag ;)


Hihi!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

JAG VILL OCKSÅ HOPPA ÖVER FN-ROLLSEPELEN :'( SERIÖÖÖÖST ÄR SÅ NERVÖS !!!!

2009-02-19 @ 22:36:43
URL: http://bizza.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0