Mysdag!

Hej bloggen!

Shit, vad kallt det är ute! När jag gick till bussen var det sju minus! Usch! Gillar snö, men inte kylan. När jag kom till stan, så hade jag bestämt mig för att jag skulle köpa ett par leggings till Alice också, för jag tyckte så synd om henne för alla som hon har tyckt har varit snygga har antigen tagit slut, vart för dyra eller så har jag köpt dom (kan inte hjälpa att vi har samma smak ibland). Så jag drog inne henne på Åhléns för jag visste att vi hade sett ett par snygga där inne, men då fanns de såklart inte i hennes storlek. Men sen hittade vi ett par som hade paljetter på sidorna som var jättefina. Och så klart hade jag bett Amanda om hjälp att få väck Alice så att jag kunde köpa dom och då kommer hon:

-Åh, Alice! Jag måste hitta en ny vas för jag tog i sönder den andra.

Hm, och folk påstår att jag är dålig på att ljuga. Vi handlade fika på Hello, som vanligt. Chailatte och ciabatta kyckling och vitlök! Älskar den!!! Fick ett par jättefina örhängen från Blomdahls av Alice. Har titta på dom innan och så fick jag dom! Tack så jättemycket!!!! Fick gå till H&M för att köpa ett par nya vantar.


Så fina med vita pärlor på! (99kr)




1. En kartong, fiin!
2. Öppnar man ser man ett hjärta och örhängen!
3. Sen kommer örhängena!

Ha en bra kväll, ska se på Criminal Minds, klockan nio!

Kisses<33




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0