dentrettioförstedecember

Hej bloggen!

Dags för årets sista inlägg! Nu har min blogg varit igång i över ett år och det är superduper toppen! I år har jag bestämt mig för att bara vara hemma på nyår, skulle egentligen till Alice, men jag har inte mått så bra och detta året har varit fullt med så mycket känslor. Så det kändes bäst att bara stanna hemma och fira in det nya året med mamma och pappa. 

Nu har jag och Alice beställt en massa saker från H&M, men tyvärr kommer inte grejerna försen i slutet av februari. Antagligen när jag är på Teneriffa. Lite synd för jag hade planerat att ha visa av sakerna där nere, men jag kommer överleva!

 
Gott nytt år allesammans! Hoppas att 2010 blir bättre än 2009 <3

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0