dentolftedecember

Hej bloggen!

Idag så kom Erik hit! En gammal barndomskompis till mig, har inte sett han på fem och ett halvt år se det var superduper ku att se han igen. Vi tog en promenad och fikade lite. Och det är ungefär vad jag har hunnit med idag faktiskt. Han kom vid ett och jag klev upp vid halv elva och sen var han här till fem.

Ikväll ska jag ta det lugnt, kanske om jag får orka att jag tittar lite på pyskologin. Det kommer vara det sista provet för denna terminen, det är också slutprov och jag måste sätta MVG! Ska se på film i alla fall ikväll, men har inte bestämt vilken än. Kanske jag drar igång och börjar kolla på O.C igen, eller så blir det Fired up eller Princess Protection Program, Vi får se!

Ha en bra kväll!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0