dentjugosjundedecember

Bilder från julafton!




Jeppe tyckte att vi skulle visa flaskan..


Nu kommer det lite bilder på saker som jag fick!



Sen fick jag presentkort på Dna så att jag kunde välja ut mina egna converse och dessa valde jag!


Lila!

Alice sov hos mig i natt, och igår var vi inne och spanade in mellandagsrean. Jag hittade en väst jag länge har velat ha, men den har kostat så mycket att jag inte har velat köpa den, men igår fanns den på rea för halva priset sen den köpte jag snabbt. Köpte även två One Tree Hill boxar, så jag och Alice hade maraton i natt (hon har inte sett OTH någon gång!). Vaknade tio och väntade på att Alice skulle vakna, vilket hon inte gjorde så vid halv tolv väckte jag henne för då var jag uttråkad. Efter att hon hade åkt hem städade jag, så nu är det fint på mitt rum igen. Ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt och sen ska jag titta på O.C!


Västen hittade jag såklart på VILA!


Mina favoriter!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0