dentiondedecember

Hej bloggen!

Hoppas att alls dag har varit bra. Min dag började bra, jag och Alice sprang på vår turismlärare som frågade om vi vill ha reda på vårt betyg i turism. Och gissa vad vi fick...MVG!!! Är så himla glad och stolt över mig själv. Har kämpat som fasen för det och det känns som om att det är det enda som har gått min väg. Matteprovet idag, var tyvärr inte lika bra. Kändes inte alls bra och det var jättesvårt! Får bara hoppas att jag klara G. Matte är inte min starkaste sida.

Ikväll är det Criminal minds (hoppas jag) och till dess ska jag plugga på engelskan för imorgon är det dags för näst sista provet denna terminen, hoppas jag.



Kisses<33


Kommentarer
Frida

Gött Anna (Y) <3

2009-12-10 @ 19:01:47
URL: http://fridaamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0