densjunddecember

Hej bloggen!

Hoppas att ni har haft en bra dag, det har jag haft. Amanda, Alice och jag har haft en heldel skrattanfall idag tillsammans. Tack som in i helvete för att ni två finns! Vill inte och kan inte föreställa mig hur mitt liv skulle se ut utan er. <3

Skolan idag var slapp faktiskt. Men italienska provet gick katastrof! Fattade inte allt, får bara hoppas att det gick något okej. Alice och Jennica tyckte också att det var ganska svårt, vi började skratta under provet för det var så fult att vi inte kunde det.

Sen hade jag utvecklingssamtal, och Ulf sa ungefär samma sak som man har hört x-antal gånger. Nu ska jag snart sätta mig med turismen, ska bara slå in julklapparna först!


Gammal bild på oss tre<3

Kisses<33


Kommentarer
Alice

Naw! Jag hade inte heller kunnat föreställa mig ett liv utan dig. Älskar dig mest Anna! <33

2009-12-07 @ 18:29:21
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0