densextondedecember

Hej bloggen!

Det har snöat i natt! Mycket nice, dock inte när jag skulle cykla till skolan för jag har en tendens till att ramla när det är is och snö, men jag klarade mig! Tro det eller ej. Skolan var slapp idag. JAG FICK MVG PÅ MITT PYSKOLOGIPROV! Så nu kanske jag får det i slutbetyg, hoppas! Sen hade vi samhälle. Korsförhör på de sista vi har gjort där. Sen spelade vi kort (igen) för vi hade håla, sen släppte Måns oss en hel timme tidigare från geografin! Snacka om att jag var lycklig. 

När jag kom hem hoppade jag i termobyxorna och gjorde en snöängel och en snölykta!






Ska iväg till sats med Alice sen , så vi hörs förhoppningsvis senare!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0