dennittondedecember

Hej bloggen!

Hoppas att ni har haft en bra dag, för det har jag haft. Vaknade halv elva (y) mycket skönt, käkade lite frukost och sen drog mamma och jag till stan för att shoppa julklappar till mig och jag skulle försöka hitta något till Jeppe. Har fortfarande inte hittat något till honom, men jag har en idé om jag inte hittar något bättre (så var inte orolig Jeppe). Mamma och jag har precis firat mini jul. Av det jag hittade på Nordstan var det ett par örhängen, ett par långa strumpor och Erik Grönwalls nya skiva! Mycket nice. Ska till Frölunda torg imorgon också och se om jag hittar något där.

Nu ska jag och mamma titta lite på tv och sen imorgon åker jag hem igen.



Hörs imorgon!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0