denförstedecember

Hej bloggen!

Visst känns det helt underbart att kunna säga att det är december? Snart är det jul! Imorgon ska mamma antagligen boka vår resa. Mycket skönt! Skolan gick faktiskt ovanligt fort idag för att vara tisdag, mycket märkligt. Amanda och jag har skrattat hela dan idag och så har vi pratat franska. Bonjour my littttttle croissant! Vi har våra ryck.

Klarade mitt geografi prov! Japp! När jag öppnade min sminkadventskalender idag fick jag en vit ögonskugga, vilket var super för min andra tar snart slut! Och ikväll är det tvkväll, nu ska jag sova en halvtimme!



Kisses<33


Kommentarer
amanda

oui, Voulez-vous coucher avec moi ce soir? HAHAAH XDXD

2009-12-01 @ 19:12:03
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
effi

sv: ja, känns ganska hopplöst just nu. Jag vill så gärna se dem! Hoppas dem kommer till våren eler något. kram

2009-12-02 @ 15:42:18
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0