denfjärdedecember

Hej bloggen!

Då var det äntligen dags för fredag igen, det gillas! Provet i privatekonomin gick bra, men vet redan om två saker jag gjorde fel. Men jag får bara hopppas att det andra är rätt! Var inne i stan efter skolan idag och köpte klart alla julklappar och födelsedagspresenter för mina systrar fyller år innan jul, har bara Jeppe kvar! Vet inte vad jag ska köpa till honom. Någon som har en idé? Ska fråga han på söndag.

Men jag glömde köpa mina linser! Det var det som ungefär det enda som var viktigt idag och så glömmer jag det!
Ska in till stan imorgon igen för vi ska fira Habibes födelsedag, så jag måste ändå byta buss där inne så det fixar sig!

Ikväll är det Idol, jag tror Calle åker ut. Vad tror ni?



Kisses<33




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0