denfemtondedecember

Hej bloggen!

Provet i Pyskologi gick nog faktiskt bra idag, tror jag. Men bara för att det känns så, blir det nog katastrof. Vi har spelat kort mycket i skolan idag och vi lyckades till och med missa två lektioner (y) me like. Vissa lärare har ätit många pepparkakor.

Nu ska jag börja skriva om detta som har blivit så stort och till och med lyckats att få en egen facebookgrupp. Vad kan det vara? Jo, att Eriks tjej gick upp på scen. Det var ju lite skumt att hon inte gick ner. Okej, om hpn hade gått upp och sagt grattis, men hon kanske blev chockad. Hon fattade kanske inte riktigt vad som hände. Jag vet inte riktigt vad jag hade gjot i den situationen, hade förmodligen inte gått upp alls. Men det som gör mig så förbannad är att jag känner denna tjejen som skapade denna sidan och hon har fått jättemycket skit av Eriks flickväns brödrar, vilket inte heller är okej. Hon sa av sig "ägandeskapandet" till sidan, men det är hela tiden någon som tar på sig ägandet igen. Jag tror att senast jag kollade var det 13. 345 medlemar eller nåt.

Men varför slutar inte bara Eriks flickvän att bry sig? Kan fatta om det inte är kul att hon har fått stå ut med så mycket skit, men det var ju Erik som vann Idol!!! Jag har inte hört något om det nästa, utan allt handlar bara om att hans tjej gick upp på scen! Om hon och hennes familj bara slutar att bry sig och lägger ner allt kommer det snart att försvinna. Så resonerar jag i alla fall! 

Grattis till Erik som vann! Fokusera på det istället.. 




Kisses<33


Kommentarer
Sarah

Men det är väl klart att det inte är roligt för Eriks flickvän. Det är bättre om alla släpper det och lever som vanligt. Hon gjorde som hon gjorde, so what? Och hur lätt är det för henne att glömma det när halva Sverige diskuterar henne?

2009-12-16 @ 18:18:27
URL: http://srub.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0