denelftedecember

Hej bloggen!

Idag var det riktigt mysigt att komma till skolan för idag fyller SANNARPSGYMNASIET 40år, för när vi kom innanför dörrarna fick vi pepparkaka och glögg (inte fär att man gillar glögg, men det är tanken som räknas). Sen hade vi svenska, mitt betyg har sjunkit där..som tur väl är har vi det i ett år till. Efter det så trodde jag att vi på privatekonomin skulle prata betyg och att vi sen skulle få gå, men icke! Vi fick titta på Lyxfällan, fan vilka idioter det finns. Sånt som att inte öppna räkningarna på ett år, bara för att man inte hade råd att betala en. Det hjälper ju verkligen. 

Sen fick vi tre rätters och det var faktiskt gott för en gångs skull! Innan detta blev jag desperat efter alla hålor, så jag drog med mig Alice, Amanda, Jennifer och Mika till Netto för att hitta en kortlek. Hittade en på OKQ8, så sen satt vi och spelade kort på hålan. Jag, Mika och Alice frågade Agneta om vi fick göra engelskaprovet tidigare och det fick vi, så vi slutade en timme tidigare! Mycket nice och då drog vi till stan. 

Jag shoppade (Y) ovanligt. Visar bilder sen om jag orkar tar några annars blir det imorgon. Nu ska jag snart titta på Idol! 

Ha det bra! 



Kisses<33
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0