denartondedecmber

Hej bloggen!

VIlken jävla dag jag har haft! Kom till skolan och så var det julavslutning allt lugnt, men sen när jag kom till Magnus för att få reda på mitt betyg, så säger han att jag måste göra fördjupningsarbete på 3-4 sidor för att kunna få MVG! Jag bara skojar du med mig? Men det gjorde han inte. Efter detta skulle jag ta tåget till gbg, då var det först försenat en halvtimme, sen en fyrtio minuter och sen en timme! Underbart! Frös så att jag trodde att jag skulle dö! Tåget var så klart full packat med människor, heja sittplatser!

Kom äntligen hit, mamma och jag käkade lite och sen drog vi till Liseberg! Så mysigt det var där..bjusar på lite bilder!








Det fanns riktiga renar!





Detta får räcka! Ska ta ett varmt bad nu, hörs imorgon!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0