Vad har jag hamnat?

Jag tror att jag har flyttat till ett dårhus eller så håller jag på att bli galen!
Kim springer in och ut i vårt hus som om han bodde här och säger samma sak 24 gånger, hundarna ylar och alla är typ på dåligt humör (eller i alla fall en vis person). Jag står snart inte ut!

Gömmer mig på rummet och nu kom Essi hit så nu blir det roligare i alla fall! En normal människa (om man inte räknar mamma och pappa och syster ibland). It feels like om going crazy! Nu kom syster in och hon vill väl antagligen att jag ska hjälpa henne med nåt! Men jag älskar henne så det är lungt. Hon är typ min bästa vän<3

Kan inte denna dagen bara ta slut? Vet fortfarande inte om Habibe, Alice och Amanda kan komma imorgon för mamma har fortfarande inte gett mig nåt svar..ska sova nu tror jag och lugna ner mig....har skrivit av mig lite i alla fall!

Kisses<33

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0