Tips!

Färga aldrig och då menar jag ALDRIG håret utan att ha en handduk för nacken och axlarna! Det har nämligen jag gjort. Befinner mig hemma hos Alice och har panik för jag har fått brun hårfärg på kroppen och det vill inte gå bort..vi har testat allt.

Sprit, citron, raklödder, ansiktsvatten, vi har testat att skrubba bort det med blaxk-head scrub och vi har testat med olja. Med allt...och visst det har gått bort lite men det är inte helt borta.
troligtvis så stannar jag här i natt...vill inte åka hem och se ut så hära för mamma och speciellt pappa kommer att reta sönder mig, för det är bara så de är.

Alice står här bredvid och säger att det inte är så hemskt längre...men herregud! Det der inte klokt ut! Stannar här i natt så att Alice kan lugna ner mig och muntra upp mig.

Ha det så bra, hörs imorgon.

Kisses<33


Kommentarer
Hanna

Ja det ska bli jättekul! Tack så mycket:D

2009-08-01 @ 19:59:53
URL: http://americhanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0