Söndag

Hejsan!
Denna dagen har i stort sätt spenderats med älskade Alice. Vi vaknade vid tio och gick upp vid halv elva och fixade frukost. Jag som nästan aldrig käkar frukost åt skitmycket! Sen tog vi bussen hem till mig så att jag kunde fixa till mig och sen drog vi in till stan, köpte varsin McFlurry Cornetto (har ni testat den? Smakar asgott!) och kollade på båtar. Speciellt på Götheborg. Är finns lite bilder som Alice tog med mobilen:




Visst är den fin!

Sen fick jag den brillianta idén att jag skulle gå hem från stan...slutade med att jag har Sveriges största skavsår och de som precis hade börjat att läka! Nu är jag tillbaka på ruta ett igen.

Var inne hos grannen (Ellens mamma) och fick nybakade bullar! De var jättegoda! Resten av familjen var också med, det var jättemysigt! Ikväll ska jag bara mysa med familjen!
Btw hade en helt underbar dröm i natt, hoppas att jag kan drömma en fortsättning i natt!
Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0