Sista sommarlovsdagen 2009

Ja, nu är den snart slut! Den sista sommarlovsdagen för i år.

Och vad har jag gjort idag då? Jag har snackat en himla massa i telefon, men bla. Amanda och Alice. Har läst, sett på O.C, varit med Alice, hämtat mobilen :D och varit på SATS. Herregud vad det var jobbigt på SATS. Märks att man inte har varit där på ett tag. Men det gick bra och nu ska jag fixa in alla mina gamla nummer in till telefonen igen och se till så att allt är klart för imorgon.

Nu kommer det inte bli lika enkelt att blogga längre, för det är betydligt längre skoldagar än det var i ettan. Så det kan bli svårt för mig att få tid till bloggen, men jag ska göra allt jag kan!

Vi hörs imorgon!



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0