Myskväll!

Kvällen var helt underbar!
Det började med att vi stoppade bussen så att Amanda kunde fråga busschaffisen om hon fick kolla om Habibe hade glömt sitt bälte på bussen. Vilket hon hade...surprise!
Sen åt vi tigerkaka och jag fick ett par öronhänge (så nu måste jag och amanda ta hål) och ett jättefint halsband.

Vi flippade runder och sen följde vi Habibe och sen åkte Alice och Amanda hem. Habibe ringde mig för ett tag sen och berättade att lärarnas schema hade kommit, så vi loggade in och listade ut på ett ungefär hur schemat kommer se ut...det var inget bra...slutar halv fyra, kvart i fem de flesta dagarna...Kommer verkligen att behöva ha med mig frut och energidryck.

Men nu ska jag krypa ner i sängen.
Sov gott!
Hörs imorgon!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0