Mysdag med Manda<33

Har jag någonsin berättat hur underbar Amanda är?
Vi har haft en underbar dag. Vi började med att se på OTH och sen käkade vi mat. Köpte glass på Mc och gick en lång promenad.Det var jättemysigt! Jag älskar min och Amandas dagar! När det bara är vi, så snackar vi om allt mellan himmel och jord. Jag är så glad att jag har henne i mitt liv.

Sen ringde Habibe och sa att det var fel på mitt schema, för nu har det riktiga kommit. Har fått rätt kurs på fel termin. Har fått turism nu, men jag ska ha det på vårterminen. Men vi ska fixa det när vi kommer till skolan det första vi gör! Och en dålig sak till är att vi upptäckte att våra scheman kommer börja gälla samma dag klockan tio...och då har jag italienska...jag kommer att dö.



Jag ska inte läsa turism nu och det är sjukligt långa dagar!

Det började spöregna och då fick jag och Amanda för oss att vi skulle cykla till McDonalds och sitta där. Så tanken var att jag skulle skjutsa henne och hon skulle hålla paraplyt. Det gick inte så bra dock...vi övergav den idén och jag cyklade hem i ösregnet. Det fanns inte en torr fläck på mig när jag kom hem och jag hade ingen känsel. Tog en riktigt lång varm dusch och nu dricker jag en kopp té. Ska troligtvis in till Amanda igen imorgon..behöver henne nu.


Kisses<33
 


Kommentarer
amanda

jävligt mysig dag! behöver dig också Anna ...<3

2009-08-17 @ 22:32:39
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0