Lördilördag!

Tjenixen på er!
Idag är det lördag och den 1 augusti! Alltså bara 13 dagar kvar tills jag fyller 17! Jippi jippi! Fasen vad kul det kommer att bli nästa år. Jag har redan fått en del presenter av min fostermamma och fosterpappa fick jag en biljett till Beyoncé, men vi kom aldrig iväg på hennes konsert. Min fostersysters morfar dog och begravningen var på samma dag, som konserten. Men vi sålde biljetterna, så jag shoppade för pengarna ;)

Av min riktiga mamma ska jag få en shopping dag med 2500 att shoppa för i min hemstad gbg. Fast det är egentligen bara 2000 kvar för jag har redan köpt ett par stövlar. Och sen har jag tänkt att önska mig O.C säsong 4 av mina systrar och av Alice vet jag om att jag ska få en biobiljett till New moon :D Helt klart en av de bästa presenterna! Av Amanda och Habibe vet jag inte riktigt vad jag ska få...en surprise!

Idag ska jag med Alice och familjen in till stan och kolla in marinfestivalen här i halmstad! Och naturligtvis en tur i stan, är sugen på ett nagellack i någon rolig färg. Nu ska jag fixa till mig och fortsätta att lyssna på Paramore. 


Så här går jag klädd idag.

Kisses<33 


Kommentarer
effi

söt outfit :)

2009-08-07 @ 11:36:06
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0