Home again!

Hemma igen efter en helt perfekt födelsedag!
Har haft en skitmysig dag med bästaste familjen<3

Fick en massa faktiskt! En ascool ring (visar bild när kameran kommer tbax), O.C säsong 4 (har alla nu!), två koppar från Filippa K och presentkort på H&M. Och så hade Essi ritat en jättefin teckning till mig!

Soppan blev faktiskt god tro det eller ej! Och tårtan var helt fantastisk! Kladdkaka som botten smält toblerone och vit chokladmousse ovan på. Den var verkligen mättande, fick gå upp och lägga mig på syster säng och sträcka ut magen!

Men nu ska jag bege mig till sängen och kanske se ett avsnitt av O.C, fast jag tror att jag kommer somna så det kommer troligtvis bli imorgon det får ske!

Tack för alla söta vänner som har skickat sms idag! Älskar er!<33

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0