Heldag med Sarah<3

Hej bloggen!
Idag har jag varit med min vän från Ängelholm Sarah! Den männsikan är så mysig och det har varit jättekul att ha henne här. Jag mötte upp henne på stationen vid elva och då gick vi in till stan och mötte upp Alice, sen gick vi på skojakt (dock inte till mig utan till Sarah). Hon hittade ett par som var skitsnygga på DNA. Efter det skiljdes vi åt. Jag och Sarah gick till Mc för att få i oss nån typ av lunch och så gick vi till parken och käkade. Där fick vi några nya vänner. En anka och en mås (?).

Tog en buss hem till mig och gick ner och la oss och solade på stranden. Jag har faktiskt fått ganska mycket färg idag. Stolt! Nu på kvällen har vi grillat med Nettan och Kim. Mycket nice! Lämnade Sarah på stationen för cirka en timme sen kanske, och nu ska jag sätta på en bra film...vet inte vilken dock!

Ha det så bra!
Btw idag fyller Frida 17 år! Stort grattis till henne!

Kisses<33



Kommentarer
Frida

Tack Anna :)<3

2009-08-08 @ 15:24:10
URL: http://friddish.blogg.se/
sarah

Tack för den mysiga dagen med dig, och tack för hjälpen med att hitta skorna :), saknar dig, men inte måsen och ankorna,haha :D, hoppas vi ses snart igen, kramar<3

2009-08-10 @ 21:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0