Girl, you know..

Hej igen!
Har tillbringat eftermiddagen framför tv:n och sett på High school musical 3: senior year.
Jag såg faktiskt den på bio med Frida, nör den gick där. Och som vilken annan nörd jag är så grät jag i slutet när de sa hej då. Usch, vad sorgligt!

Haha! Jag hittade en bild på mig när jag slutade nian! Där kan vi snacka om att gråta! Jag såg förskräcklig ut xD
Nästan alla i vår klass grät till och med killarna! Fast visa skyllde på att det var pollen där inne xD Haha!
Det känns som om dte var jättelängesen! Men tänker man efter var det bara för ett års sen och nu den tjugonde augusti börjar jag mitt andra år på Sannarp!
Började vi inte ettan precis? Jag, Amanda, Alice och Habibe har diskuterat detta jättemycket, att tiden har gått så fort! Nu fattar jag verkligen vad mamma menar när hon säger att tiden springer iväg.

Men imorgon är det sjutton år sen jag föddes! Det känns också lite konstigt...



Nu tjatar min syster på mig att jag ska gå och äta kvällsmat med henne och jag är inte ens hungrig!
Vi hörs senare!

Kisses<33


Kommentarer
daaniela

fin header :)

2009-08-13 @ 01:08:29
URL: http://daanielab.blogg.se/
Anonym

haha jag det kom jag ihåg när vi var och kollade på den. Tågen hade ju blivit inställda sen när du skulle hem :P

2009-08-14 @ 22:42:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0