dentrettioförsteaugusti

Hej bloggen!

Har äntligen kommit hem från skolan nu! Det tog lite tid som vanligt i och med att jag alltid har motvind hem.
Dan har varit bra idag med :) Hoppas att ni har haft en bra dag med! Vi gjorde ett grupparbete på historian med källkritik, vet inte om jag kan påstå att grupparbetet blev så jävla bra :P

Sedan hade jag mina älskade hålor! (NOT) och italienska som faktiskt (tro det eller ej) har blivit riktigt kul! Jag vet att jag sa innan att det var det värsta ämnet, men det har nästan blivit ett av mina favoritämnen nu.
Idag fick vi spaghetti och köttfärsås i skolan eller det stod så på matsedlen, men enligt mig var det spaghettigröt och köttsoppa. Smakade som vanligt ingenting.

Imorgon så har jag ingen pyskologi vilket gör att jag har sovmorgon till 09.50! Så jävla nice! :D

Vi hörs senare, för nu ska jag spela lite spel!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0