dentolfteaugusti

Snart, snart snart!!!
Snart fyller jag 17! Hihi! Fast det kommer att bli en jobbig natt...jag är fortfarande likadan som man var när man var liten. När man gick och la sig klockan fem bara för att ens födelsedag skulle komma. Okej, jag går inte och lägger mig så tidigt längre, men jag har fortfarande svårt att somna! Några fler som har det?

Jag hoppas att jag kommer att få O.C säsong fyra, för då har jag alla boxar som finns av O.C. Och sen har jag önskat mig en silverring, men som jag berättade innan så har jag ju redan fått lite.

Alice och jag vaknade vid halv elva idag och då gick vi upp (fast jag protesterade lite) och åt frukost. Sen fixade hon sig och cyklade hem och då var det nästan dags för mig att äta lunch. Så nu har jag bara suttit och läst.
Vet inte rikitgt vad jag ska hitta på idag, blir nog bara att slappa...tror jag. Kanske hittar på nåt i kväll, fast antagligen inte xD

Ha en bra dag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0