dentjugotredjeaugusti

Hej bloggen!

Vaknade faktiskt tio i nio idag, stolt! Åt frukost och gick och la mig å läste. Mycket skönt. Som ni alla vet, är det söndag idag. Det är den dagen på veckan som jag aldrig vet vad jag ska göra och som jag avskyr mest. För det händer typ inget och allt går så sakta. Idag, vet jag inte vad jag ska hitta på. Lär väl bli att läsa eller att städa. Troligtvis blir det båda. Och ikväll måste jag se på Solens mat, för det var läxan i itailenska. Min tv funkar igen! Om jag inte redan har sagt det..

Jag kanske kommer på lite saker att sätta på shoppinglistan. Just nu ser min ut så här!

1. I curlu. (Gud vad jag vill ha den!)
2. Smink. (Mascara och puder är ett måste!)
3. Jeans och Jeansleggings.
4. Bomullsleggings.
5. HANDSPRIT!!!!
6. Långärmad eller trekvartsarm tröja.
7. Linne.
8. Kofta.
9. Väst?

Har inte shoppat på jättelänge så jag längtar verkligen i hjäl mig! Nästa helg kommer att bli full med mys! På fredag har Princess Protection Program (PPP) premiär! Med Demi Lovato och Selena Gomez i huvudrollerna. Så Alice hänger med mig hem efter skolan och sover hos mig och på lördag sticker vi till stan tidigt!



Nu måste jag göra nåt. Mamma och pappa kanske behöver hjälp med nåt!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0