dentjugondeaugusti

Hej bloggen!

Idag var det dags för första skoldan och det gick faktiskt okej! Det som var det jobbigaste var att fixa schemat, så som jag ville ha det. Men jag fick i alla fall reda på varför jag fick turism. Gruppen hade blivit så liten att de inte ville sätta in en grupp nästa termin, utan alla fick läsa det denna terminen. Det var också därför privatekonomin hade fallit bort, för schemaläggaren hade tänkt att jag kunde läsa det nästa termin, men det ville jag inte, så jag fixade in det i schemat!

Hade italienska, matte och genomgång på idrotten. Var riktigt mysigt att träffa alla igen! Även de som är nya till klassen.

Men nu måste jag dra ut med hundarna, så vi får höras senare!

Kisses<33


Kommentarer
Frida

får ni fixa era schema själva?:P

2009-08-20 @ 18:43:00
URL: http://friddish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0