dentjugoförsteaugusti

Hej mina vänner!

Andra dagen i skolan då! Var rätt nice faktiskt..började med svenska, gick vidare till matte och privatekonomi. Efter det blev det lunch och sen hade vi hålla i typ tre timmar ungefär. Då passade jag och Alice på att gå in till stan och hämta min legetimation! Och så köpte vi glass och när vi tänkte gå tillbaka till skolan, så började det så klart att regna.. surprise? Nä, det var det ju inte!

När vi kom tillbaka till skolan, så hade vi engelska..och TURISM! Det kommer nog att bli min favorit kurs (efter samhälle). Läraren där är helt toppen. Hennes energi är helt amazing! Det kommer verkligen att bli en toppen lektion. Jag slutade runt fyra och var väl hemma kanske klockan fem?
Det är lååånga dagar i år. Ikväll ska jag kolla som ni vet på Sonnys chans som har premiär på disneychannel klockan 18.35 tror jag att det var, men jag tänker sitta bänkad tjugo över!

Pappa är iväg och hämtar lite middag. Vi kör på pizza idag! Fy fanta vad gott det ska bli. Har inte käkat det på aslänge! Men nu ska jag krypa upp i soffan med min bok eller med tv:n. Vi får se vad det blir.

Vi hörs senare!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0