dentjugofjärdeaugusti

Hej alla underbara läsare!

Hoppas att ni har haft en bra måndag, för det har jag haft. Gick upp som vanligt klockan halv sju och hoppade in i duschen. Fixade mig, käkade frukost och sånt. Sen bar det iväg till skolan. Har haft terminens första historielektion idag, och gud vad jag suger på årtal!

Vi fick en stencil som vi skulle fylla i med ett årtal till en historisk händels t.ex. 2:a världskrigets början, 1945 osv. Jag hade inte så jättebra resultat men jag hade i alla fall rätt på några! Nobodys perfect!
Efter historian hade jag en timme och en kvarts håla, som jag, Habibe och Alice gjorde matteläxan till på torsdag, så den hålan gick faktiskt snabbt. Käkade lunch och sen hade jag italienska.

Och hör och häpna, jag tyckte att det var kul! För vad kan det var andra gången? Denna italienskagruppen är mycket bättre än förra årets. Vi gjorde klart vår repetitionsstencil och spelade ett ganska roligt spel :)
Sen var det dags för håla igen! Jippi. Fixade till sista mattetalet och käkade en furukt och flummade runder. Just nu höll jag på att bli väldigt trött, så när det var dags för dagens sista lektion, engelska, så hade jag inte direkt 100% energi och fokus. Men vi lyckades göra en hel del.
Amanda, jag och Alice satt och pratade om väldigt konstiga saker, och vi skrattade rätt mycket åt en äggula och en hjärna som satt på Bahamas med en frozzen Mageritha. Don't ask!

Med andra ord blev det en rätt flummig, men bra engelska lektion.
Nu har jag kommit hem, käkat lite och håller på och lagar mina skor! De är tygskor och jag har tagit i sönder lite av tyget. Jag vet inte riktigt meningen att jag ska ha skor...tar alltid i sönder dem. Hm...får fundera på detta!

Men nu ska jag fortsätta att laga skon och så lovar jag att jag ska försöka att blogga senare!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

"äggula och en hjärna som satt på Bahamas med en frozzen Mageritha" HAHAHAHAH fiiiifan xD

2009-08-24 @ 17:19:13
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0