dentjugoandreaugusti

Gick upp klockan nio och käkade frukost, tog en snabb dusch och fixade till mig och sen åkte jag, mamma och pappa iväg. Vi åkte till en gårdsbutik där det fanns en skylt som det "Lägg pengar i burken", tyckte att det var lite coolt att det fortfarande finns. Sen åkte vi och köpte en lax! Som var rökt, den var jättegod. Efter laxen åkte vi till nån gård, där det fanns en affär och loppis (?) eller nåt liknande. Vi åt lunch efter detta inne i stan och sen åkte vi hem.

Läste när jag kom hem ute i solen och vid fyra kom Alice! :D
Vi gick en promenad, skrev shoppinglista till nästa lördag och sen kollade vi på lite hotell i New York. Vi planerar att åka dit nästa höst, på lovet och shoppa sönder! Skulle vara helt underbart! Film blev det också, Bröllopsduellen, har sett den innan, men den är superbra!

Nu tänkte jag byta om till myskläder och hoppa ner i sängen och läsa den sista Harry Potter boken!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0