densjuttondeaugusti

Hej!
Nu är det bara tre dagar kvar på sommarlovet 2009. Känns lite deprimerande om jag ska vara ärlig. Det är inte ens fint väder idag, men det ska bli fint på torsdag (naturligtvis), det brukar ju alltid vara fint väder när skolan börjar. Och fullt dagarna innan. Skulle försöka gå upp lite tidigare idag, och jag tycker faktiskt att jag lyckades ganska bra. Kom upp vid nio!

Har fortfarande inte fått nåt sms om att min mobil är klar, vet nån hur lång tid det brukar ta?

På fredag har Demi Lovatos komediserie Sonnys chans premiär! Klockan 18.35 på disney channel!
Om jag är hem så ska jag verkligen se den!

Idag ska jag in till Amanda och spendera dagen med henne! Fråga mig inte vad vi ska göra, för de kommer vi alltid på en sekund innan det händer.

Ha en bra dag!


En bild från tv-serien!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0