denfjortondeaugusti

OMG!
Ge mig pris i klumpighet! Har tappat min mobil eller lagt den någonstanns. Hittar den inte! Den finns inte i väskan, inte i mitt rum, inte hos Sara och Jesper, men kanske i pappas bil? Men han är inte hemma så jag kan inte kolla och vet ni vad det värsta med det är? Nu vet jag ju inte när min vanliga mobil blir klar! Jag ska spärra ín mig själv snart!

Min mamma smsade eller ringde inte igår (surprise) funderar på att åka ut dit och kolla så att hon lever för hon dricker ju antagligen nu..men jag tänker på min eller vår lilla hund. Han mår nog inte prima. Jag funderar på att ringa nån djurskyddsförening, så att han blir omhändertagen, men jag kan inte riktigt göra det mot min mamma. Förråda henne på det sättet liksom. Fastän att min mamma inte alltid har funnits hos mig, så är hon ändå min mamma. Låter det logiskt?

Idag ska jag väl inte göra nåt speciellt, förutom att leta efter mobilen och hittar jag inte den, så måste jag antagligen ringa tele2 och be dom spärra abonnemanget. Så att den som hittar den inte sätter igång och börja ringa för flera hundra! OCh sen kanske jag ska ringa The phone house och höra om min telefon har kommit. Jag är bara bäst!

Ha en bra dag, så hörs vi senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0