denfemtondeaugusti

Hej bloggen!
Dags för dagens första inlägg :D
Essi väckte väl ungefär hela huset vid tja halv nio, nio? Och jag hade verkligen inte sovit färdigt då, försökte att somna om men det funkade inte så bra. Gick upp och åt frukost, fixade mig och sen blev det en tur till Eurostop. Essi köpte sina första klack skor. Hon var så söt när hon skulle gå i dom! De var för stora!
 
Nu på eftermiddagen tänkte jag bara slappa med O.C, läsa lite och så klart lyssna på musik. Sen vid halv sju, kvart i sju kommer mina gullungar Habibe, Amanda och Alice och så ska vi ha en myskväll! Det var så längesen det bara var vi fyra, så det kommer verkligen att bli en toppen kväll!

Snart är det dags för skolan igen, kanske dags att vända rätt på dygnet? Eller vad säger ni :P
Btw, jag hittade mobilen sen igår! I bilen, under sätet! xD

Hörs senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0