denelfteaugusti

Heeeeeej!
Snart är det bara en dag kvar tills jag fyller år! Som jag längtar!
Vet ni! AMANDA HAR KOMMIT HEM! Och nu ska jag kedja fast henne  så att hon inte kan åka iväg mer. Ska kanske in och träffa henne senare ikväll med min gnu Alice. Hon kommer och ska sova hos mig onatt för ikväll på trean kommer Stolthet och fördom och den vill jag inte se själv så hon fick bara pallra sig hit, men först ska hon färga håret. Och vem vet hur lång tid det kan ta.

Manda, manda! Äntligen hemma! Och Habibe med! Nu är hela min flock samlad igen, känns skitbra!
Ska träffa alla på lördag och grilla och bara mysa tillsammans<3


Måste verkligen skaffa en bra bild på alla oss fyra!

Har inte hittat på så mycket idag. Har haft städning inför hösten (jag vet deprimerande) och jag ska snart hoppa in i duschen och sen se klart Harry Potter, för igår började det åska och blixtra så jag kunde inte se klart den! Bajs!

Ha en bra dag!

Kisses<33



Kommentarer
Jag och fotbollsspelarn

Nej, nåt annat går ju faktiskt inte :P

2009-08-11 @ 13:32:54
URL: http://tgif.blogg.se/
amanda

har saknat dig som attas! nu är gänget samlat i sverige igen, ses snarrrrrt <33

2009-08-11 @ 14:16:44
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0