denartondeaugusti

Vet ni vad jag önskar nu? Jag önskar att jag hade flyttat hemifrån, så hade jag sluppit att vara här nu. Ta det inte nu på fel sätt, jag älskar min familj överallt annat och de har inte gjot något fel, men jag är för det mest på mitt rum, för jag är nog typ kanske lite en ensamvarg. Jag har alltid  (tills jag flyttade till fosterfamil, för sju årsen) varit ensam med min pappa och jag är min mammas enda barn, så det har liksom inte funnits några syskon försen nu. Det känns som om jag är i det stadiet att jag vill flytta ut och ska mig ett eget liv. Där ingen kan klaga på att jag går upp sent, att jag inte äter frukost (fast jag har blivit bättre) eller att jag spelar musik för högt. Men en vacker dag kommer det, och det kommer väl bli så om två, tre år att jag flyttar.

Idag har mamma migrän :( så nu blir det verkligen ingen musik. Satte precis på musik (för jag glömde bort det) och hon blev inte jätteglad, men det kan man ju förstå. Vet inte om jag ska in till Amanda idag eller hur det nu blir, men tills jag vet ska jag befinna mig i sängen och se på film. Har läst ut Harry Potter och fenixorden så nu är det dags att se filmen! Ska även hålla lite koll på våra scheman och se om de kan fixa deras miss själva eller om jag måste ringa ditt. Vi får se!




Hörs senare!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0