Back!

Heeej!
Hade blogg uppehöll i helgen för att kunna mgås med Lina och Valle lite. Det gick livat till här i lördes. Satt och mös lite med Valle och hennes kompis Ann-Sofie i lördes. Det var riktigt mysigt! Sen var det mindre mysigt på natten, Lina väckte mig 03.40 när hon kom hem och sen hade Valle fått ett jack i benet så hon kom hem täckt med blod, så jag fick leka sjuksköterska klockan 04.15 på morgonen.

På söndagen var det bara att sätta igång och städa för att mamma och pappa skulle komma hem. Världens bästa Habibe kom hem i lördes natt och hon ringde mig och jag blev så glad att jag började dansa! Sara, Jeppe och Essi kom hem till hos på kvällen och grillade<3 Mycket nice. Jeppe och jag började göra upp planer för vår födelsedag på torsdag :)

Idag så var jag i stan för att träffa Habibe. Fick lämna in mobilen för duktiga jag tappade den så att batteriluckan funkade inte att låsa. Heja mig! Påminn mig i framtiden när jag köper saker att jag ska ha försäkring på ALLT jag köper och rör vid. Sen tog vi en glass på Mc och gick och kollade i affärer :)
Nu sitter jag här hemma och håller på att läsa. Tänkte läsa klart, så att jag kunde se Harry Potter och den flammande bägaren ikväll :)


Har inte många kapitel kvar nu!

Kisses<33


Kommentarer
Alice

Jag tycker att det är en av de bättre Harry Potter filmerna :D

2009-08-10 @ 18:26:57
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0