Anna shoppar!

Blev en massa fint idag! Köpte nya kläder för hösten, och lite sånt. Det är inte superbra kvalité på bilderna, men ni kan kanske se lite i alla fall!


VILA är och kommer för evigt att vara min favorit affär!


Köpte en väst (499.95kr) med pärlor och en grå kjol från VILA!


Till vänster: Mörkblå Cheap Monday jeans från tretton (400kr)
Till höger: Mörkblå jeansleggings från VILA (299.95kr)


Två basictops från H&M (99kr styck)


(Denna bilden blev verkligen skitdålig!) Men det är långa tjock strumpor som man kan ha i stövlarna till hösten och vinter INDISKA (149kr)


I curl (Åhléns) Isadora puder, tottar och Maxfactors bästa mascara Falsh lashe effect!

Och nu kommer vi till dagens bästa köp! Jag är helt besatt av koftor! Vet inte riktigt varför, det bara är så :)


Min nya favoritkofta! Köpte denna också på VILA! Den är så cool för vill jag stänga till den så gör jag det med en stor knappnål! Love it! (599.95kr)

Detta är vad jaghar gjort idag och nu ska jag rensa ut gamalt skit som jag inte använder mer!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0