What a wonderful day!

Vilken dag!
Känns som om jag har shoppat hur mycket som helst (fast egentligen har jag bara betalat för en ögonskugga och en hårklämma)!
Fick två par skor, ett par jeans, en klänning, en t-shirt och sän var det något annat med...jo just det...JAG HAR FÅTT EN NY MOBIL!!! Sony Ericsson W715! Mamma är bäst ingen protest! Jag är så lycklig! Det finns vissa som påstår att man inte kan bli lyckliga av saker, men det tror inte jag på. Kanske att man inte kan vara lycklig hela sitt liv över en sak, men kanske för ett bra tag.
Senast jag var och shoppade i Gbg var med Amanda och Alice i mars och då var det munnar på vägarn men denna gången var det fjärilar!


Plus att mamma jagade precis ut vårens första humla!!


Detta köpte jag:
Ursäkta för de dåliga bilderna men jag ska inte bli fotograf!


Jeans från Cubus 399kr


 
Min "avslutningsklänning" Gina Tricot 249kr



En cool T-shirt från Zarah 149kr



Vårskor från MQ 399kr


 
Tygskor från Fred Perry, finns hos Nilson 599kr

Sist men inte minst!
Fick jag en Sony Ericsson W715! Men jag får den inte försen om typ 14 dagar!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

uuuuh , snygga inköp gumman :)

2009-04-04 @ 19:18:03
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Frida

haha, du sa ju att du inte skulle köpa någon ny mobil. ;)

2009-04-05 @ 11:52:32
URL: http://friddish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0