Tråk söndag...

Hellu!
Detta är ingen bra dag. Somnade ett igår och vaknade klockan fem och jag mår urkasst!
Skulle egentligen hälsa på min gudmor Gun i hennes kolonistuga, men jag tror allvarligt talat att jag inte pallar.
Ska nog ligga i sängen och se på film istället. Vill inte utsätta mig för samma helvete som jag hade förra påsklovet.

Blev skitförbannad när jag kollade tidningen i morse. HV71 möter Färjestad idag och tack vare det så blir det inget OTH idag! Men Gossip girl blir det iallafall.

Mamma tycker att vi ska äta ute idag på nåt ställe som börjar på B, de har verkligen skitgod mat!
Men vi får se...

Vad ska ni göra idag?

Kisses<33 


Kommentarer
Alice

Hoppas att HV71 vinner!!

2009-04-05 @ 13:50:06
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0