Min supermåndag!

Hejsan hoppsan!
Min måndag har varit helt okej, faktiskt lyckad.
Ulf var tillbaka som lärare på samhällen, var riktigt skönt men livbojen var tyvärr också med (kommer vi någonsin bli av med henne?). Jag, Amanda, Alice och Habibe blev skitnervösa varje gång Ulf hoppade fram till tavlan för vi trodde att han skulle ramla :P

På matten var jag riktigt på hugget!
Jag förstod vissa saker snabbare än mina älskade vänner och tro mig det är ovanligt...

Efter skolan drog jag och Alice till SATS för att gymma. Det var jobbigt och vi var inte direkt jätteduktiga idag...
Nobody's perfect!
Vi gjorde väl inte riktigt allt som stod på träningsschemat idag om man säger så.

Sedan var det hem till läxorna, men nu är jag fri!

That's just the way we roll!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0