L+O+V= LOV!

Äntligen är det LOV!!!!!
Som jag har längtat! Det märktes att lovet låg i luften. Alla lärare var trevliga och släppte oss till och med tidigare! Det ni.
Efter skolan cyklade jag hem som ett jävla bi, mötte min syster en bit innan jag var hemma. Sedan var det att hämta väskan hoppa in i bilen och dra till stationen. Tåget gick 14.04 och jag var framme 15.17.

Det var lite sjukt för vi var framme i Göteborg fem minuter tidigare än vi behövde, så vi fick stå och vänta. Men det hela slutade med att vi kom in till stationen senare!
Mamma kom och hämtade mig med Lukas (hunden). Vi stack och köpte mat och just nu är min mage full med kyckling!

Ikväll ska jag bara slapp med mamma och käka en massa vindruvor!! Mumsigt!
Imorgon blir det shopping!!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0