Långfredag

Tjo!
Feberna har faktiskt lugnat sig idag, så jag är happihappy!
Hoppas nu bara att den håller sig nere. Såg på Andra avenyn tills kvart i två i natt eller nåt. Blev helt fast :S
Har inte gjort så mycket idag, vill inte riskera att febern går upp igen så jag tar det lite chill. VIlle egentligen dragit till Frölunda Torg men kände att det kanske var bättre att göra det när jag verkligen vet att febern är borta! 

Nu ska jag bara slänga ut en kommentar till en av mina vänner...
Ingen kommer att  bli städerska på Sannarp

Du vet vem du är som ska ta åt dig.....kommer alltid att finnas här och jag lovar att se till så att du slipper bli städerska på Sannarp<3

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0