Heeej!

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge, men nu tar plugget så himla mycket tid och det är så fint väder ut att jag helst inte vill starta datorn! Kan inte påstå att det har hänt något nytt..
Det var Kulturdag på skolan idag. Det var två stå-upp-komiker på skolan. En från England och en från Sverige. Han från England var lite skum....Elias är tredje starkaste killen på skolan...hela skolan hade armbrytning sist av allt. ¨

Lite bilder från min, Amandas och Alices picknik:


Jag och Amanda



Amanda och Alice

Ååå!
Jag höll på att glömma! Köpte Twilight DVDn idag med Alice efter skolan! Så nu kan ni nog räkna ut vad jag ska göra ikväll!

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Vad sägs som att du kommer igång med bloggen, och jag fixar headern? ;D <33

2009-05-03 @ 21:38:00
URL: http://flishas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0