Glad påsk!

Hej!
Förlåt för dålig upptatering och glad påsk!
Till mitt försvar måste jag säga att jag har haft så mycket att ta igen sedan jag har varit sjuk hela veckan, så bloggen blev mindre prioriterad. Jag och mamma firade påsken med påskmat som nästan alla andra i Sverige. Idag så hälsade jag på min mormor på hennes ålderdomshem och sedan åkte jag och mamma till Allum, som är ett ett stort köpcentrum i Partille. Där blev det ett vitt linne, en klänning, en bikini och lite annat (kommer bilder senare).

Nu är jag helt uppslukad av boken "Ljudet av ditt hjärta" skriven av Stephenie Meyer.
Det är del tre i serien om Edward och Bella. Mamma är galen på mig för jag har snart läst ut boken och vi köpte den i lördes, men nöden har ingen lag ;)

Hoppas att er dag har varit toppen! Nu ska jag fortsätta att läsa!

Kisses<33


Kommentarer
Linnea

hej tack nu finns du på mina länklar också hihi kram

2009-04-12 @ 23:15:03
URL: http://firestars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0