En vacker dag!

Så här fint väder har vi idag:


Har ni sett vilken fin blå hmmel?

Skolan idag var seg som fan! Hade hålla igen på en timme, och då gick jag till Netto med Jennica, Amanda, Mika och Raoul. Jag fick ett kexchoklad så jag var glad hela dan! Fick reda på ett oroväckande besked att vår vikarie Boije kanske skulle ha oss istället för Ulf resten av terminen. Jag fick en panikattack. Kristoffer i min klass hade fixat ett kort där det sto: Kolla på kortet, det är detta hon gär med oss! Vi saknar dig klass SPSP08, nåt liknade stod det iallafall och framsidan var det en hund som satt på en stol fastbunden.

Alice var inte i skolan idag, för hon var sjuk vilket jag tyckte var mycket tråkigt. Men på italienskan hade jag faktiskt ganska kul, tack vare Jennica och mig själv. Jag läste nämligen lite fel...lite pinsamt men jag gör ju bort mig hela tiden så det kändes faktiskt ganska chill!
Jennica däremot knäckte sig..och jag kunde knappt hålla mig när hon satte igång.

Nu ska jag ut i det fina vädret!

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Tack, och jag älskar dig Anna! <3

2009-04-01 @ 18:35:48
URL: http://flishas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0