En dag kvar till påsklov! :D

Snart snart snart!!! Är det äntligen påsklov!!!
Och det är fint väder :)
Känner mig jättelycklig!

Dagen har varit lite seg men ändå gått hyfsat snabbt. Började med engelska och där höll vi tal.
Sedan hade vi mentorstid, där vi fick två olika frågor om miljön. En var något liknande detta: Vad kan vi elever och personal göra för att öka fokuset på miljön? Och då kom jag på den brillianta idéen att vi kunde ha en temadag om miljö. Visst är jag smart?

Sedan var det lunch och efter det svenska. Mycket långsamt som vanligt...
Men en positiv sak med svenskan var att hon sa att vi fick fritt arbete, så vi har ingen svenska imorgon!!
Så då kan jag ta ett tidigare tå till mamma imorgon!

Nu ska jag städa mitt rum och packa min väska!

Kisses<33



Kommentarer
Pärla

lycka till i morgon<3

2009-04-02 @ 20:41:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0