Det är inte sant....

Hellu!
Vaknade klockan tre i natt och kunde inte somna om, låg och läste tills klockan blev halv sju och då kom mami upp. Tog tempen 38,8 och då var det kört. Vid kvart i åtta satte vi oss i bilen och körde till Axcess Akuten. Det tog en jävla tid där inne eller rättare sagt det tar väldigt lång tid innan du kommer in. Har du väl kommit in går det rätt snabbt.

Jag fick ta stick i fingret och de tog tempen där igen 38,1.
Tyvärr så kunde dom inte se nåt utan det var ett virus, så nu ska jag enligt läkaren bara vänta ut det. DET KAN JU TA HUR LÅNG TID SOM HELST!

Fast det var en liten skummis som satte sig bredvid oss på akuten. Mamma sa till mig att man fick ha på mobilen på vissa sjukhus eller nåt sånt och då började killen bredvid ge oss världens förklaring, kommer dock inte ihåg den.
Sen sa mamma till mig att hon hade glömt att posta ett brev igår och då sa han (eller frågade) är det en räkning. Jag såg på honom som om han var dum i huvudet....varför frågar man nåt sånt? Mamma svarade inte han i alla fall...

Har sovit typ hela dagen idag och nu tänkte jag sätta mig och se på Råttatouille!

Kisses<33


Kommentarer
Frida

Den filmen är så bäst! ^^ Vill se den igen! :(



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0