Välkommen till min nya blogg!

Heej!
Nu har jag alltså skapat en blogg. Det roliga är att nästan hade lovat mig själv att inte göra det, men man kan ramla så lätt i fällan! På tal om att ramla, det är en av mina bästa egenskaper har jag kommit fram till. Jag ramlar hela tiden! Jag vet inte hur jag lyckas men uppenbarligen gör jag det.
Felica kom upp från fina Ängelholm för att hälsa på mig ett tag. Mycket mysigt! Vi ska bara slappa och snart gå en promenad med min hundar =) (två kinesiska nakenhundar). Och senare ikväll blir det nog SingStar och där äger jag ju ut henne!

Ha det bra!
Kisses<3


Kommentarer
amanda

välkommen till bloggträsket bästa anna x))<3333

2008-12-29 @ 17:14:43
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0