Packning och msnkonversation med italienaren

Nu har jag äntligen packat klart och nu är jag redo för Nyår med Alice. Men packningen tog cirka tre timmar och mitt i allt detta så hör jag hur det plingar på datan och då är det nån italienare som påstår att han älskar mig! Och jag vet mycket väl att jag inte vet vem han är, så jag la till han i en konservation med Amanda och Ragnar. Nu vill han ha sex med Amanda men han älskar mig! :O Knepig typ.

Men nu för att återgå till packningen så la jag ner:
1. Paket till paketleken.
2. Glittrigt nagellack.
3. Nyårsklänningen från Vero Moda.
4. Skorna från H&M
5. Och julklappen från Victoria Secret.

Nu ska jag återgå till musiken och min roliga msn konversation!
Sov gott! Vi hörs imorgon!

Kisses<3


Kommentarer
amanda

HAHAHAHHA vilken idiot han var x) omg, hade slagit sönder honom om jag sett han xD men kul hade vi ju iaf hahah ;)<3

2008-12-31 @ 17:24:03
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0